FAQ

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Tonnies in huis heb?

De kaarten worden speciaal voor jou geprint!

Als je vóór 17.00 uur (op werkdagen) besteld, heb je je pakketje binnen een paar dagen in huis. Bestel je op vrijdagen voor 17.00 uur dan krijg je je pakketje de dinsdag erop. Tijdens feestdagen kan het natuurlijk iets langer duren doordat het druk is bij Post NL.

Mocht je dus kaartjes willen bestellen die je zelf weer voor de feestdagen wilt versturen: houd rekening met langere levertijden, bestel ze dus ruim van tevoren.

Hoe worden de Tonnies eigenlijk verpakt?

De kaarten worden verpakt in een luchtkussenenvelop zodat ze niet kunnen beschadigen.

De kalenders komen ook in een luchtkussenenvelop naar je toe. En als je kalenders plus kaarten besteld gaan deze samen in een doosje. Alles past door de brievenbus, tenzij je natuurlijk een grotere bestelling plaatst.

Kan ik ook andere items bestellen?

Op dit moment zijn er alleen kaarten en kalenders te koop. 

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, kan dat?

Ja natuurlijk, stuur een mail met je wijziging en ‘Tonnieshop’ in het onderwerpveld en we veranderen je bestelling.        

Help: mijn Tonnies zijn beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?

Dat is niet leuk;-(…

Natuurlijk krijg je van ons een nieuw pakketje. Mail even een duidelijke foto van je beschadigde bestelling met al je gegevens en je besteldocument, dan gaan we het z.s.m. voor je in orde maken.

Nemen jullie ook spoedbestellingen aan, ik heb de Tonnies echt heel snel nodig!

Neem even contact met ons op dan kijken we wat we voor je kunnen doen. We kunnen helaas in het weekend geen spoedbestellingen verwerken.

Kan ik de Tonnies ook als cadeautje naar iemand laten versturen?

We kunnen je bestelling natuurlijk ook bij iemand anders laten bezorgen, vermeld het postadres van diegene bij je bestelling en eventuele verdere informatie (bijvoorbeeld of je er een persoonlijk berichtje bij wilt).

Cadeautjes inpakken doen we niet, maar de kaarten en de kalenders worden altijd goed verpakt.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik nu doen?

Via je mailadres bij de bestelprocedure kun je een nieuw wachtwoord toegezonden krijgen.

Moet ik nog BTW betalen over de Tonnies?

Nee, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wordt mijn mailadres voor andere dingen gebruikt?

Nee. Tonnieshop.nl gaat heel zorgvuldig om met jouw gegevens, ze worden niet aan derden uitgegeven.